★印は Inside Ignite REV
品番末尾にCのついている製品はInside Ignite REVを新品コイルに組み込んだタイプ
The type that the product which C came with at the article number end incorporated
Inside Ignite REV in an ignition coil.
品番末尾にXのついている製品はイグニッションコイルを移動するタイプ
The type that the product which X comes with at the article number end
moves an ignition coil.
最下段に備考解説あり
MERCEDES BENZ |
排気量 |
形式 |
エンジン形式 |
年式 |
品番 |
価格(税込) |
備考 |
装着方法 |
A180/A200/A250/A45 AMG |
1600 |
W176 |
270 |
12'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
2000 |
W176 |
270M20 |
12'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
W176 |
133 |
15'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
B180/B200/B250 |
1600 |
W246 |
270 |
12'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
2000 |
W246 |
270M20 |
12'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
CLA180/CLA200/CLA250/CLA45 AMG |
1600 |
C117 |
270 |
13'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
2000 |
C117 |
270M20 |
13'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
C11 |
133 |
15'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
C200/C250 |
1600 |
W205 |
274M16 |
14'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
E200/E250/E260 |
1600 |
W213 |
274M16 |
14'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
GLA180/GLA200/GLA250/GLA45 AMG |
1600 |
X156 |
270 |
12'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
2000 |
X156 |
270M20 |
12'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
X156 |
133 |
15'- |
IRG120 |
\31,900 |
*2・★ |
Installation manual |
190・200・230E・TE |
2000 |
W201 |
M102 |
82-92 |
IRG113 |
\42,900 |
*19・★ |
プラグコード交換タイプ |
W123・124 |
M102 |
80-92 |
IRG113 |
\42,900 |
*19・★ |
プラグコード交換タイプ |
2300 |
W123・124 |
M102 |
81-92 |
IRG113 |
\42,900 |
*19・★ |
プラグコード交換タイプ |
300E・CE・TE・SE・SEL |
3000 |
W124 |
M103 |
85-93 |
IRG112 |
\49,500 |
*24・★ |
プラグコード交換タイプ |
W126 |
M103 |
85-92 |
IRG112 |
\49,500 |
*24・★ |
プラグコード交換タイプ |
C240・C320・CLK320 |
2600 |
W203 |
112M26 |
00.9- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
3200 |
W203 |
112 |
01- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
E240・320・430 |
2600 |
W210 |
112M26 |
99.10- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
3200 |
W210 |
112 |
99.10- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
4200 |
W210 |
113 |
99.10- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
S320 |
3200 |
W220 |
112 |
99.10- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
G320・320L |
3200 |
G320S |
112 |
99.10- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
S430・500・500L |
4900 |
W220 |
1134 |
98.10- |
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
CL500・SL500 |
4900 |
W215 |
113 |
98.10- |
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
4900 |
R129 |
113 |
98.10- |
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
G500L |
4900 |
G500L |
113 |
98.10- |
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
AMG |
3200 |
C32 |
112 |
01- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
3200 |
SLK32 |
112 |
01- |
IRG110 |
\121,000 |
*5・★・V6 |
プラグコード交換タイプ |
5400 |
E55 |
113 |
|
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
5400 |
S55 |
113 |
|
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
5400 |
S55L |
113 |
|
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
5400 |
CLK55 |
113 |
|
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
5400 |
G55 |
113 |
|
IRG111 |
\145,200 |
*7・★・ V8 |
プラグコード交換タイプ |
★はInside Ignite REV
品番末尾にCのついている製品はInside Ignite REVを新品コイルに組み込んだタイプ
The type that the product which C came with at the article number end incorporated
Inside Ignite REV in an ignition coil.
品番末尾にXのついている製品はイグニッションコイルを移動するタイプ
The type that the product which X comes with at the article number end
moves an ignition coil.
本製品は予告無く仕様変更及び品番変更を行う場合がありますのでご了承ください。
Please understand this product in there being specifications change and
a case changing an article number of without a notice.
価格は税別価格となります。
A sticker price is a tax-not included price.
備考欄解説 |
*1 |
直列4気筒DOHC
(I4 DOHC) |
*9 |
水平対向4気筒DOHC
(Boxer 4 DOHC) |
*17 |
3気筒DOHCターボ
(I3 DOHC Turbo) |
*2 |
直列4気筒DOHCターボ
(I4 DOHC Turbo ) |
*10 |
水平対向4気筒DOHCターボ
(Boxer4 DOHC Turbo ) |
*18 |
3気筒DOHC
(I3 DOHC) |
*3 |
直列6気筒DOHC
(I6 DOHC) |
*11 |
水平対向6気筒DOHC
(Boxer6 DOHC) |
*19 |
4気筒SOHC
(I4 SOHC) |
*4 |
直列6気筒DOHCターボ
(I6 DOHC Turbo ) |
*12 |
水平対向6気筒DOHCターボ
(Boxer6 DOHC Turbo ) |
*20 |
4気筒DOHCスーパーチャージャー
(I4 DOHC SC) |
*5 |
V型6気筒SOHC
(V6 SOHC) |
*13 |
3気筒SOHC
(I3 SOHC) |
*21 |
水平対向4気筒SOHC
(Boxer 4 SOHC) |
*6 |
V型6気筒DOHC
(V6 DOHC) |
*14 |
3気筒SOHCターボ
(I3 SOHC Turbo ) |
*22 |
4気筒SOHCスーパーチャージャー
(I4 SOHC SC) |
*7 |
V型8気筒SOHC
(V8 SOHC) |
*15 |
直列5気筒DOHC
(I5 DOHC) |
*23 |
V型6気筒DOHCターボ
(V6 DOHC turbo) |
*8 |
V型8気筒DOHC
(V8 DOHC) |
*16 |
直列5気筒DOHCターボ
(I5 DOHC Turbo ) |
|
注1 |
エンジンカバーが、付属カラーを使用して15mm上がります
Engine cover uses an attached collar and rises 15mm and increases. |
注2 |
コイルハーネス用コネクターピン差し替えあり
You need substitution of a connector pin for coil harness. |
注3 |
点火コイルの一部分及び先端キャップの加工がある為、当社テクニカルショップにての取り付けを推奨
I recommend installation in our technical shop so that there are part of
an ignition coil and processing of tip cap. |
注4 |
カバー裏骨部分削り加工あり
Cut processing of a bone part of the cover back is necessary. |
注5 |
点火コイルの一部分、先端キャップの加工及び防水処理がある為、テクニカルショップのみの専売品
It is a monopoly only for a technical shop so that there are an ignition
coil, processing and waterproofing of tip caps. |
注6 |
REV装着後エンジンカバーの取り付け不可
Installation of an engine cover is impossible after REV wearing. |
注7 |
点火コイルが40mm上がりますのでタワーバー装着車には取り付けできない場合があります
(タワーバー装着の場合、ヘッドカバーとのクリランスが30mm以上必要となります)
40mm become high an ignition coil. A tower bar wearing car cannot do installation
of REV.
(as for the tower bar wearing car, clearance of a head cover is necessary
more than 30mm) |
注8 |
点火コイルが42mm上がりますのでREV装着後エンジンカバーの取り付け不可
42mm become high an ignition coil. Cannot do installation of an engine
cover after REV wearing. |
注9 |
エンジンカバーの切断加工あり
Machine cutting of an engine cover. |
注10 |
REV装着後エンジンカバーの取り付け不可(タイミングベルトカバー付属)
You change an engine cover for a timing belt cover for exclusive use of
being attached after REV wearing. |
注11 |
点火コイルの一部分、先端キャップの加工及び防水処理がある為、テクニカルショップのみの専売品で、プラズマダイレクトコイル 品番SD244011R又はSD246011Rに装着可能
It is a monopoly only for a technical shop so that we have an ignition
coil and processing
and waterproofing of tip caps. You can mount plasma direct coil article
number SD244011R
or SD246011R. |
注12 |
点火コイルカバーの取り付け不可
Cannot do ignition coil cover installation. |
注13 |
適合プラグ品番が K16R-U11 の場合にはIRT101Xが適合します。
When the acceptable Spark plug product number is K16R-U11, the agreement
of Inside Ignite REV is IRT101X. |
注14 |
純正品番22448-4M500の場合には、取り付け不可
An article number is impossible of installation in the case of 22448-4M500. |
注15 |
ノーマルコイル下取り含む
Stock coil trade-in. |
注16 |
阪神エレクトリック社製イグニッションコイルのみに適合
Only the ignition coil by a Hanshin electric company is suited.
BOSCH製イグニッションコイル装着車には取り付け出来ません。
It cannot attach with the product ignition coil wearing vehicle made from
BOSCH. |
注17 |
点火コイルが20mm上がります。
Because it rises 20mm, and ignition coils increase. |
|
|
|
Copyright © T.M.WORKS, Ltd. All rights reserved. |
|
|